Ktoś korzysta AZUS L1Static?
Jacek M
2009-02-06 07:52:46 UTC
http://www.geodigitalgps.pl/

Proszę o opinie użytkowników. Zalety, wady, warto, jakaś alternatywa w
zakresie tej ceny? Będę zobowiązany.
Pozdrawiam.
aemulatio
2009-02-17 11:57:34 UTC
Chyba żartujesz? Do pomiarów nie zaryzykowałbym. Ale moje uszanowanie
dla kogoś kto wymyślił.
Pozdrawiam.
JanKo
2009-02-28 07:27:55 UTC
Post by Jacek M
http://www.geodigitalgps.pl/
Proszę o opinie użytkowników. Zalety, wady, warto, jakaś alternatywa w
zakresie tej ceny? Będę zobowiązany.
Bardzo dobra strona z konkretnymi informacjami. Prawdziwa rzadkość w
czasach łonabi marketingu.
Co do sprzętu się nie wypowiem bo nie miałem styczności ale zauważyłem
że kilka firm z dumą wpisuje go w specyfikacje przetargowe.
JacekM
2009-03-02 08:52:27 UTC
Post by aemulatio
Chyba żartujesz? Do pomiarów nie zaryzykowałbym. Ale moje uszanowanie
dla kogoś kto wymyślił.
Proszę Kolegę o rozwiniecie kwestii ryzyka. Nie jestem specem, dlatego
poszukuje opinii.
Post by aemulatio
Lepiej poczekaj , zbierz kase i kup cos do asg.
w związku z ceną ww urządzenia zastanawiałem się nad uzupełnieniem "taboru.

Opis na www, że tak powiem szczery, ale ponawiam prośbę do
użytkowników/znajomych użytkowników.
Bzdzisio
2009-04-08 21:57:36 UTC
Sam nie uzywam, bo ju¿ jestem "out of duty", ale mam trzech znajomych którzy
uzywaj± i sam sprawdzi³em, wykonuj±c z jednym z nich pierwsze 6 obserwacji.
Na stronie sama prawda, na dodatek prawie podrêcznik. Oprócz ceny najwiêksza
zaleta, ¿e niegeodetka (wiêc kazdy) po nauczeniu centrowania sama wykonuje
pomiar. Wad nie zauwa¿y³em.
Pytasz czy jest jaka¶ alternatywa w zakresie tej ceny? Chyba jeste¶ chory.
Konstruktor jest trochê nawiedzony, ale jak pozytywnie! On siê upar³, ¿e
nauczy nas (w oparciu o ASG EUPOS) obywaæ siê bez p³acenia naci±gaczom
KILKUDZIESIÊCIU TYSIÊCY za odbiornik GPS.
Piszesz o zobowiazaniu za dobr± radê Kupuj, jak siê spotkamy postawisz mi
¯ywca, bo ju¿ mocniejszych nie pijam.
JacekM
2009-04-11 20:29:11 UTC
Same konkrety,
za co serdecznie dziękuję, po świętach znabędę drogą kupna przedmiot dyskusji.
zobowiązuję się solennie zdać relację, wystawić opinię.

dziękuję również P.Andrzejowi.

wesołości świątecznej!