Ktoś korzysta AZUS L1Static?
Jacek M
2009-02-06 07:52:46 UTC
http://www.geodigitalgps.pl/

Proszę o opinie użytkowników. Zalety, wady, warto, jakaś alternatywa w
zakresie tej ceny? Będę zobowiązany.
Pozdrawiam.
aemulatio
2009-02-17 11:48:44 UTC
Chyba żartujesz? Do pomiarów nie zaryzykowałbym. Ale moje uszanowanie
dla kogoś kto wymyślił.
Pozdrawiam.
JacekM
2009-03-02 08:52:27 UTC
Post by aemulatio
Chyba żartujesz? Do pomiarów nie zaryzykowałbym. Ale moje uszanowanie
dla kogoś kto wymyślił.
Proszę Kolegę o rozwiniecie kwestii ryzyka. Nie jestem specem, dlatego
poszukuje opinii.
Post by aemulatio
Lepiej poczekaj , zbierz kase i kup cos do asg.
w związku z ceną ww urządzenia zastanawiałem się nad uzupełnieniem "taboru.

Opis na www, że tak powiem szczery, ale ponawiam prośbę do
użytkowników/znajomych użytkowników.
JanKo
2009-02-28 07:28:02 UTC
Post by Jacek M
http://www.geodigitalgps.pl/
Proszę o opinie użytkowników. Zalety, wady, warto, jakaś alternatywa w
zakresie tej ceny? Będę zobowiązany.
Bardzo dobra strona z konkretnymi informacjami. Prawdziwa rzadkość w
czasach łonabi marketingu.
Co do sprzętu się nie wypowiem bo nie miałem styczności ale zauważyłem
że kilka firm z dumą wpisuje go w specyfikacje przetargowe.
Bzdzisio
2009-04-08 21:57:32 UTC
Sam nie uzywam, bo ju¿ jestem "out of duty", ale mam trzech znajomych którzy
uzywaj± i sam sprawdzi³em, wykonuj±c z jednym z nich pierwsze 6 obserwacji.
Na stronie sama prawda, na dodatek prawie podrêcznik. Oprócz ceny najwiêksza
zaleta, ¿e niegeodetka (wiêc kazdy) po nauczeniu centrowania sama wykonuje
pomiar. Wad nie zauwa¿y³em.
Pytasz czy jest jaka¶ alternatywa w zakresie tej ceny? Chyba jeste¶ chory.
Konstruktor jest trochê nawiedzony, ale jak pozytywnie! On siê upar³, ¿e
nauczy nas (w oparciu o ASG EUPOS) obywaæ siê bez p³acenia naci±gaczom
KILKUDZIESIÊCIU TYSIÊCY za odbiornik GPS.
Piszesz o zobowiazaniu za dobr± radê Kupuj, jak siê spotkamy postawisz mi
¯ywca, bo ju¿ mocniejszych nie pijam.
JacekM
2009-04-11 20:29:11 UTC
Same konkrety,
za co serdecznie dziękuję, po świętach znabędę drogą kupna przedmiot dyskusji.
zobowiązuję się solennie zdać relację, wystawić opinię.

dziękuję również P.Andrzejowi.

wesołości świątecznej!

Database (slave) 0.003508 s
44.2344 kB
Benchmark Min Max Average Total
SELECT `lang` FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_url` = 'pl.sci.geodezja' (4)
0.000148 s
0.000433 s
0.000239 s
0.000956 s
2.2344 kB
2.3672 kB
2.2676 kB
9.0703 kB
SELECT `code`, `name` FROM `lang` WHERE `code` = 'pl' (3)
0.000124 s
0.000148 s
0.000136 s
0.000409 s
2.4141 kB
2.4141 kB
2.4141 kB
7.2422 kB
SELECT * FROM `lang` WHERE `code` = 'pl' (1)
0.000221 s
0.000221 s
0.000221 s
0.000221 s
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
SELECT * FROM `thread` WHERE `hash` = 'tutYnUIp' (1)
0.000518 s
0.000518 s
0.000518 s
0.000518 s
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
SELECT * FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_id` = '73341' (1)
0.000446 s
0.000446 s
0.000446 s
0.000446 s
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
SELECT * FROM `temp_simthread` WHERE `hash` = 'tutYnUIp' (1)
0.000497 s
0.000497 s
0.000497 s
0.000497 s
2.6563 kB
2.6563 kB
2.6563 kB
2.6563 kB
SELECT text_res, img_res, manual FROM porndetect WHERE hash = 'tutYnUIp' AND page = 1 (1)
0.000461 s
0.000461 s
0.000461 s
0.000461 s
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
Kohana 0.011607 s
51.0469 kB
Benchmark Min Max Average Total
find_file (77)
0.000006 s
0.000606 s
0.000151 s
0.011607 s
0.5234 kB
2.1563 kB
0.6629 kB
51.0469 kB
Requests 0.077708 s
470.1484 kB
Benchmark Min Max Average Total
"tutYnUIp/kto-korzysta-azus-l1static" (1)
0.079645 s
0.079645 s
0.079645 s
0.079645 s
498.1484 kB
498.1484 kB
498.1484 kB
498.1484 kB
Thread controller 0.001073 s
27.7109 kB
Benchmark Min Max Average Total
Init (1)
0.001073 s
0.001073 s
0.001073 s
0.001073 s
27.7109 kB
27.7109 kB
27.7109 kB
27.7109 kB
Thread parsing 0.059075 s
87.6953 kB
Benchmark Min Max Average Total
Other (2)
0.005297 s
0.022181 s
0.013739 s
0.027478 s
10.7969 kB
12.1797 kB
11.4883 kB
22.9766 kB
PHP Post Parsing (1)
0.003338 s
0.003338 s
0.003338 s
0.003338 s
51.3281 kB
51.3281 kB
51.3281 kB
51.3281 kB
C++ Post Parsing (1)
0.027980 s
0.027980 s
0.027980 s
0.027980 s
6.0469 kB
6.0469 kB
6.0469 kB
6.0469 kB
Three (1)
0.000279 s
0.000279 s
0.000279 s
0.000279 s
7.3438 kB
7.3438 kB
7.3438 kB
7.3438 kB
Load & uncompress 0.022094 s
9.7813 kB
Benchmark Min Max Average Total
load_thread (1)
0.022094 s
0.022094 s
0.022094 s
0.022094 s
9.7813 kB
9.7813 kB
9.7813 kB
9.7813 kB
Application Execution (507) 0.020666 s 33.418700 s 0.197943 s 0.097562 s
749.6172 kB 4,534.3750 kB 1,358.4194 kB 1,119.4219 kB