oznaczenia na mapie zasadniczej
wujor
2006-05-21 14:18:41 UTC
Witam, mam nadzieje że to właściwa grupa na takie pytanie:

Na mojej kopii mapy zasadniczej działki zaznaczony jest punkt i
opisany oznaczeniem - qs. Co to właściwie jest?? Gdzie w sieci mogę
znaleźć opis oznaczeń geodezyjnych?

Dziękuje
Colabor
2006-05-21 15:57:11 UTC
Na mojej kopii mapy zasadniczej dzia³ki zaznaczony jest >punkt i
opisany oznaczeniem - qs. Co to w³a¶ciwie jest??
Mo¿e chodzi o "ps" (punkt sytuacyjny, punkt stracony - sam nie jestem pewien
pochodzenia tej nazwy)?.
Typowe oznaczenie dla punktów osnowy pomiarowej.
gl3
2006-05-22 16:54:00 UTC
Na mojej kopii mapy zasadniczej dzia³ki zaznaczony jest punkt i
opisany oznaczeniem - qs. Co to w³a¶ciwie jest?? Gdzie w sieci mogê
znaleŒæ opis oznaczeñ geodezyjnych?

Mo¿e spróbuj zrobiæ skan i zdjêcie i udostêpniæ.
Sam jestem ciekaw ...
TVmaniak
2006-05-23 05:42:14 UTC
Jest to najprawdopodobniej odwrócony o 180' napis "sb." ;-)
wujor
2006-05-23 17:46:24 UTC
no to zes sie popisal, gratuluje. Lepiej nie odchodz od TV...
wujor
2006-05-23 17:48:30 UTC
Niestety nie mam dostepu do skanera. To zaznaczenie to malutki okrag
wpisany w nieco wiekszy i oznaczony wlasnie "qs".
s***@neostrada.pl
2006-05-23 20:55:25 UTC
akurat tvmaniak dobrze ci napisal
sb - to po prostu studnia betonowa - dawniej tak sie to opisywalo, teraz
najczesciej stosuje sie zgodnie z instrukcja:
"malutki okrag wpisany w nieco wiekszy"
pozdr
wujor
2006-05-23 21:11:24 UTC
OK, w takim razie sorki dla TVmaniaka, (swoja droga mógl
rozszyfrowac ten tajemniczy jak dla mnie skrót) zgadza sie bo cos
takiego faktycznie mam na tej dzialce.
Dzieki wszystkim za pomoc.
Wiktor 'Wiki' Matlakiewicz
2006-05-24 16:48:48 UTC
czeŚĆ,
... a dzień taki sam u nas jak u Was,
Post by wujor
OK, w takim razie sorki dla TVmaniaka, (swoja droga mógl
rozszyfrowac ten tajemniczy jak dla mnie skrót) zgadza sie bo cos
takiego faktycznie mam na tej dzialce.
Dzieki wszystkim za pomoc.
Prościej było zapytac na gupie, niż popatrzeć "za okno" ?
Też fajnie.

pozdrawiam
Wiki [HQ mode]
--
Wiktor 'Wiki' Matlakiewicz //^\\___ And when I vest my flashing sword
8o ^ / And my hand takes hold in judgement
gg5452177 (:)5o4.73o394 \/_|_\___ And I will repay those who hase me
Wiktor 'Wiki' Matlakiewicz
2006-05-24 17:05:01 UTC
czeŚĆ,
Post by wujor
OK, w takim razie sorki dla TVmaniaka, (swoja droga mógl
rozszyfrowac ten tajemniczy jak dla mnie skrót) zgadza sie bo cos
takiego faktycznie mam na tej dzialce.
Dzieki wszystkim za pomoc.
Prościej było zapytac na Grupie, niż popatrzeć "za okno" ?
Też fajnie.

pozdrawiam
Wiki [HQ mode]
wujor
2006-05-24 20:32:08 UTC
Niewatpliwie Twój post wiele wniósl..., na dodatek uznales ze
jest tak wazny ze dwa razy sie popisales.
Tez znakomicie

Problem w tym ze "za oknem" studnia jest w troche innym miejscu niz
opis na mapie.(jakies 20 metrów)
Wiktor 'Wiki' Matlakiewicz
2006-05-25 04:25:23 UTC
czeŚĆ,
Post by wujor
Niewatpliwie Twój post wiele wniósl..., na dodatek uznales ze
jest tak wazny ze dwa razy sie popisales.
Dw razy sie podpisałem ?
A, że SUPERSEDE było... Poczytaj coś o tym - może sie
przydać w dalszej karierze na newsach :o)
Post by wujor
Tez znakomicie
Oj Ty to chyba baardzo nie lubisz jak Ci ktoś uwagę zwróci,
prawda Anonimie ? Za to sam lubisz uwagę zwracać.
Post by wujor
Problem w tym ze "za oknem" studnia jest w troche innym miejscu niz
opis na mapie.(jakies 20 metrów)
No i OK.
A popatrzenie 'za okno' naprawdę mogło pomóc zgadujacym
cóz to takiego jest owo tajemnicze "qs"...
BTW czy na tej mapce nie było zaznaczonego kierunku północy ?

pozdrawiam
Wiki [HQ mode]
Hukkle
2006-06-04 15:08:59 UTC
Post by wujor
Problem w tym ze "za oknem" studnia jest w troche innym miejscu niz
opis na mapie.(jakies 20 metrów)
Spróbuj obrócić mapę o 180 stopni...