Niestandardowe oznaczenia na mapach geodezyjnych
Pietrek
2012-11-27 14:28:10 UTC
jestem elektrykiem, od razu mówię też, że grzebałem w sieci (min. instrukcja techniczna K-1), odnalazłem też oznaczenia podstawowe i kolory ale kilku rzeczy nie odnalazłem a mam je na mapie geodezyjnej, którą otrzymałem od Inwestora.
Oto kilka oznaczeń do "rozkminienia":
ei
eiD
vk (oraz 2vk i vk2 - czym się różnią ?)
tm

Pomożecie ?
m***@gmail.com
2013-03-25 09:19:47 UTC
ei przewód elektroenergetyczny inny, położenie na podstawie pomiaru bezpośredniego
m***@gmail.com
2013-03-25 09:30:48 UTC
vkX - przewód tv kablowej w kanalizacji, źródło danych o położeniu nieokreślone.
2vk to dwa kable, vk2 - prawdopodobnie atrybutu punktu BPP < błąd położenia punktu WZGLĘDEM OSNOWY>, dla wartości 2 oznacza to błąd 0.11 - 0.20.

tm - rzewód telekomunikacyjny miejscowy

eiD - jw + Z tego co się orientuję to D oznacza typ pomiaru.
D-Digitalizacja mapy i wektoryzacja rastra mapy